En Mindre Storstädning...

...blev det när jag anlände till Örebro...sönderrivet papper, gömd post,skor överallt och ljuslyktor på golvet..Jo Sheena har nog haft lite tråkigt innan jag kom..klandrar henne inte..så jag städade upp det där och sen lekte vi..ojoj, vilke energi katten har...sen blev både hon och jag lite trötta så vi luta omkull oss ett tag...gäsp gäsp..somna dock inte för då blir det nog en väldigt pigg Carro som aldrig kommer kunna gå å lägga sig ikväll...men upp igen med dig tyckte Sheena..så nu har vi lekt en stund..hoppas på att hon är vääääldigt trött ikväll...annars så är det väldigt lugnt och skönt här..tyst och lugnt..ska snart bege mig till tv:n igen och kolla lite på Vänner..sen blir det nå å äta och sen hoppas jag tiden rinner på tills jag ska hämta Johanna...
Blir en vända på stan imorrn iaf :) ska bli nice..det sista på presentkortet går nog åt imorrn..hittat en del fina saker.. :)


Nej nu börjar snart Vänner...


Off she goes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback