FREITAG

Helgen närmar sig..och det blev inge jobb idag för min del..tror jag inte iaf..än kan dom ringa..aja, klev upp runt kvart över sju..ljust som tusan och sen blev jag väckt när mamma kom hem från nattpasset...Hmm...ja, blir det inge jobb så kan jag iaf inte klaga över att jag legat och sovit halva dan...
Blir en sväng till Sara innan hon drar iväg till Gbg..vill också ner dit, älskar den staden!!
Men det blir shopping i Örebro med Sanna och Therese i Örebro imorrn istället, ska bli skoj som tusan och umgås och skoj som tusan och inhandla lite nytt :) Nästa vecka drar jag till Ullared och shoppar mera..har bestämt att jag bara ska handla för en viss summa..men vi får väl se vad jag hittar...måste bara tänka på att pengarna ska räcka hela månaden!! Fick bra slutlön från ECC den här månaden så jag sparade undan så mycke det gick...dom där pengarna kommer väl till användning snart :D
Verkar som om det blir sol idag också, inte klagar jag på det..njuter av solen..dödsskönt :) satt på balkongen igår efter jobbet..blev juh alldeles vimmelkantig...ujujuj...
Mycke födelsedagar här nu framöver..roooligt ska det bli...och fest :) ännu roligare!!!...tänk vad tiden går fort..det var ett år sedan jag fyllde 20 år..känns som om det var igår..herreguuuud...jag har nog ingen tidsuppfattning överhuvudtaget...mycke har hänt på ett år..Min Första Utlandsresa, kämpat på med jobbet och sedan bytt till annat, massa fest och stoj med svängisarna :) ganska ironiskt att HON är upphovskvinnan till det namnet...bläääää....Ja men mycke har hänt iaf..

Nej jag ska ta och kasta i mig lite frukost nu..sen ska jag kanske försöka ta mig iväg och träna...vill inte i det här vädret..men MÅSTE!!


Nu blir jag ännu mer fundersam...Hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback