Sheena the punkrocker :)

Första dagen med jobb, gick jättebra och skoj var det också :) så nu får vi hoppas att det blir lite mer så man kommer in i det här!! en mjukstart blev det iaf skulle man kunna säga...
Jaha, imorrn bär det av till Örebro där jag ska vakta Min brors katt...Sheena :) blir skönt att komma iväg ett par dagar och få lite miljöombyte och sen ska jag juh vakta den där busiga så gott det går, men det går nog superb :)
Får lite sällskap av Johanna så det blir inte helt ensamt heller.. men ska bli skönt att spendera helgen i Örebro..får se vad det kan hittas på för nå :) Trivs iaf tusan så bra i den lägenheten...

Idag då? Ja den har bestått av lite jobb och sen for jag hem och solade lite på balkongen...var så varmt och skönt, blir så glad när solen lyser rakt i fejjan på mig...wonderful!!! Sen har jag typ bara suttit här, fixat lite med en del praktiska saker och så...det ska juh göras nån gång också..Till kvällen blir det lugnt, ska kolla på Greys Anatomy ikväll också..Yummie yummie :)


Annars så hoppas jag bara på mer jobb, sol och pirr i magen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback