Soooooooool

Älskade Sol fann sinn rätta plats på himlen idag med :) underbart väder...Dagen har bestått av jobb i Vedevåg..rooligt med mera jobb och ytterligare ett bra ställe som man fått in foten på...perfekt!! Imorrn blir det ett kvällspass till kl 22..får se hur det är att jobba dom tiderna...kommer väl vara ganska trött när jag beger mig hemåt..men det är bra med ännu ett nytt ställe!! Hoppas på att kanske få lite mer rutin på det hela och veta hur veckorna är planerade..men man får räkna med att det blir såhär i början..!!
Älskar verkligen det här vädret..det är nästan så att Våren blir den bästa årstiden...övergången från snö och kallt till sol och varmt är underbart, men längtar naturligtvis till sommaren då det blir mera lättklätt och flipflop :)
Tisdag idag...Onsdag imorrn...har en känsla av att det bara kommer säga svisch å sen är veckan över..då kommer helgen...Nice...blir lite shopping i Örebro förhoppningsvis... och sen får vi se vad det blir!!

Blir nog en tur till Ullared nästa vecka också..shopping shopping..skönt att komma hemifrån också..men inget bestämt än!!
Nej nu ska jag ta och kasta i mig lite mat sen blir det en glass i solen med Johanna och Sara....



Sol i sinne, brun inne//Rudolf



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback