Tvillingsjäl?

Fredag idag då..det innebär lite shopping i Örebro och sen ikväll vankas det fest :D ska bli en rolig dag...gick upp för en stund sen...tvungen att tvätta ifatt lite kände jag..så nu sitter jag bara å väntar på att den ska bli klar..Blir ingen kryssning i helgen som egentligen var planerad..lite sjukdomar tyckte att dom kunde plantera sig in just nu så då blåste vi av det...tänker inte blir mer sjuk än vad jag redan är...men då blir det annat på hemmaplan istället som jag inte tackar nej till :D

Jaha igår då, andarnas värld blev besökt..spännande.. Vi fick kontakt.. nästan otäckt vad allt stämde in på oss två..herregud..blev nästan rädd igår när vi gick tillbaka när vi var små..kollar våra personnummer..Fråga våra mammor..ja jag är inte klok än idag..haha..fattar ingenting..ville iaf inte prata mer med Sara igår på luren, blev juh nästan uppskrämd..Vi är kanske tvillingsjälar? Vem vet.... Ja det är en spännande grej det där...nånting jag verkligen inte kommer å släppa iaf :)


Nej, tvättar den snurrar på...jag kanske ska ta mig en sväng med dammsugaren, duscha och äta frukost så länge... Så Får det bli......

Så jag och min Örtgumma avlägsnar oss nu :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du Carro.. Ikväll blir det klargrönt!

2007-03-09 @ 18:17:44
Postat av: thaisejen

jag fattar ingenting, vada tvillingsjalar, beratta mera om vardagslivet hemma vettja. jag sitter i \phuket och surar och behover underhallning for sjutton gubbar calloballosallo. haha, puss pa tinningen

2007-03-09 @ 18:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback