Våffeldagen

Jahopp, idag är det våffeldagen...sitter i Örebro fortfarande..skulle egentligen åka till min Faster idag där det bjuds på våfflor idag..men jag blir kvar hos min Bror tills han kommer hem..trevligt å säga Hej...sen kan jag väl inte påstå att jag har alldeles för bråttom hem heller..!! Har vart ett par jättettrevliga dagar här i Örebro och jag trivs jävligt bra med det här lägenhetslivet...fast det blir väl en helt annan grej när man verkligen flyttar själv..fast annars har det vart Feffekt skulle man kunna säga :D

Klockan blev omställd inatt...inte klokt vad en timme försvann väldigt fort..och en timmes mindre sömn..var väldigt trött idag när jag vakna..Blev juh utgång igår..skoj som tusan :) måste göras om flera gånger....


Ska köra Johanna till jobbet om en stund, men först måste jag fixa litegrann....



 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback