Våren gör mig glad :)

Ja nu är den här...Våren..Trodde inte att jag saknat den så mycket..men det hade jag..haha...blev så glaaad imorse när jag vaknade.. :) solen skiner och fåglarna kvittrar...Jihoo...jag blir alldeles pirrig i kroppen..fodret har tagits ur jackan och vinterskorna har ställts in för säsongen..ja det är perfekt :) allt blir lättare, och det blir varmare!!

Tog mig en sovmorgon imorse som jag kände var behövlig..trött som fasen igårkväll...jag och mamma drog iväg och tränade..märks verkligen att jag inte tränat på en vecka efter förkylningen..men nu gäller det att komma igång igen..men det ska nog inte vara några problem..har saknat det märkte jag idag när jag hoppa upp på springbandet :) Härligt!!
Kom hem för en stund sen...sitter fortfarande i träningskläderna..luktar väl inte hallontårta direkt..men det ska jag snart göra nånting åt.. :) ska äta lite också..sen blir det en promenad med mamma..ska handla lite och så...
Bär av hemåt mot Stråssa idag tror jag...får se..kanske blir till att simma imorrn...så får se..blir så mycke åkande..

Ligger nog lite på latsidan när det gäller att hitta en lägenhet på kusten..jobb har jag sökt..går och väntar på svar...vill ner dit..men då måste man juh ta tag i det..ska det avra så svårt? nej egentligen inte...så ska ta och kolla runt lite nu faktiskt :)



Våren gör mig glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback