Veckans slut...

Veckan har nästan nått sitt slut...veckorna springer på så himla fort..knappt så man hinner med...ujuj...
Klev upp kl 7 imorse...varför ligga och dra sig i onödan..Satt lite framför datorn och fixade lite grejer..sen kolla jag lite på tv och sen bar det av ner på stan...sålde lite soppor..besökte glasbanken och sen iväg och simma..Jag och en till i bassängen...så lugnt och skönt, men ändå jobbigt :)  Har verkligen kommit igång med träningen nu...så jävla skönt...

Ska snart iväg och fira morfar...han fyller år imorrn men blir firad idag..Sen bär det av hem mot Stråssa..blir förhoppningsvis lite mat och dricka ikväll med svängisarna...nice :)

Annars händer det inte så mycket..ska få iväg lite papper på posten och så...så kanske det börjar hända nånting...




Nej nu ska jag dra mig....



Hare görr igelkött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback