Det finns inget dåligt väder...

.....Bara dåliga kläder...intalade jag ungarna idag..och skjuts ut genom dörren...när vi kom ut regna det ingeting..fint tänkte jag...men sen så tänkte vädergudarna annorlunda och efter en stund braka det på med regn..men inte gick vi in för det...trotsa regnet och var kvar ute...jag mitt dumhuve hade juh naturligtvis lämnat regnbyxorna hemma idag eftersom det var så fint väder imorse när jag cyklade iväg...så när jag kom hem så såg jag ut som en blöt hund..burr burr...hoppat i lite torra kläder nu iaf..vägrar dra på mig en förkylning till!!
Bara freda kvar nu och sen är det helg..den här veckan har gått väldigt väldigt fort :)
Igår hade jag mitt Mary Kay party...blev väldigt lyckat och jag är nöjd med mina inköp :) fick sminrådgivning till på köpet som var väldigt givande..nu vet man lite mer hur det ska göras :)

Ska snart dra mig ner till Sara och säga Hej då..hon åker juh till gbg imorrn och sen vidare till Grekland på Månda...lyckans ost...vill också åka..en sån spontan resa kan juh inte bli annat än rolig!!
Men jag längtar som sagt till sommaren...



Nej nu ska jag ta mig nå å äta, hjälpa mamma, sen bär det av ner till Sara...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback