Feber hela natten lång...

Ja det är vad jag har sysselsatt mig med..sprungit upp ur sängen ett antal gånger för att snyta mig, ta en Ipren för att få ner febern..nej fy fan..knappt sovit nånting..å så kan jag knappt svälja på det :( Blir vårdcentralen för min del imorrn..det är som pappa säger..skumt att jag blivit sjuk så mycke på sistone..ska kolla om dom kan göra nånting åt det där..såhär kan jag juh inte ha det och bli sjuk var och varannan minut...dryyygt..
Igår så var vi Hos Sara.B på lite festligheter..trevligt som alltid :) kvällen gick och de andra bestämde sig för att ta en tur på stan, men jag hoppade det och gick hem istället...det var en lång väg hem just då måste jag säga..drygt att gå där när man känner sig hängig och febrig :(
Idag är det Sönda..sista dagen på ledigehten..jaja, den kan juh inte vara för evigt...en väldigt trevlig ledighet har det vart iaf :) Ska på Vårshowen lite senare..ska bli skoj..saknar det där lite att man inte får vara med längre..men det ska tydligen vara så att Olga kommer med sina ryskor..så det ska bli skoj att titta på!!
Nu ska jag tillbaka till sängen och vila lite...tröttare än tröttast idag..*gäsp*



Tjaråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback