Förkyld

Torsdag redan och precis hemkommen från jobb..blev en lång dag idag...klev upp tidigt och kom hem nu..jaja, ger pengar så det får jag vara nöjd med :) blev en ganska lång dag igår med..så imorrn tycker jag att jag förtjänar en kort dag...riktigt roligt att jobba..och komma in i den här rytmen efter lång ledighet var inte heller några problem!! Fint väder har det vart hela dagen..härligt..men det sägs att det är dåligt väder på inkommande..kan lika gärna hålla sig borta tycker jag :)
Förkyld som tusan iaf..kände mig hängigare än hängigast igår..usch vilken jobbig känsla..men jag pula i mig allt jag kunde pula i mig och la mig och vila..känner mig något sånär piggare idag..men ska försöka kurera mig riktigt ordentligt nu..vill absolut inte att det här bryter ut till nånting så jag inte kan jobba.. :( och sen blir det juh festligheter i helgen.. :D Sara fyller 19 och det måste firas!!

Johanna och dom befinner sig på cypern..hon skrev att det troligtvis fixat sig med Jobb och Boende..och jag kan inte blir mer än överlycklig!! Bara vi har nånstans å bo så kan jag kirra jobb när jag kommer ner sen :) Blir kanon..och sen fick jag juh tillbaka mer än jag förväntat mig på skatten så nu kan jag börja buffra upp inför resan..känns så bra, ska bli sååå skoj!!

Trött och seg är ordet, så ska vila en sväng nu...


Tjoheeej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback