Fredag Morgon

Utvilad mer än nånsin..gick och la mig vid 10 igår kväll..asskönt..somnade kort därefter..vaknade imorse..helt utvilad..jätteskönt..tror den där sömnen behövdes för att jag skulle känna mig lite piggare..mår bättre nu iaf :) lite snorig och hostig fortfarande..men det är sånt jag kan dras med.
Klar för att gå iväg på jobb iaf men det är inte dags riktigt än..börjar inte förns kvart över åtta..och jobbar bara till 11..sen raka vägen hem och vila..vill inte flänga på för mycket nu så jag blir helt frisk..!!
Ringde telefonbanken..en liten besvikelse..var väl ungefär vad jag räknat med men ändå..blir till att snåla snåla denna månad kan jag lova..Så vi får väl se hur det blir med allt nu då..Puuh...

Nej nu ska jag ta mig en frukt och bege mig iväg på cykeln...



Hejråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback