Grattis Sara!!

Idag är det den 5:e Maj..och det innebär att min gumma fyller år idag..hela 19 år..kanske ingenrolig ålder..men ett steg närmare 20 iaf :) blir middag och fest ikväll..lite dricka på det..men får se hur det blir med utgång för min del..inte så mycket pengar nu!! Men vi får se som sagt..ska ska det bli iaf :)
Vaknade för en stund sen, trött som tusan..ska snart dra mig in i duschen och göra mig i ordning..Therese kommer och hämtar mig så jag kan åka ner till surbuten och se fall han lever..haha..
Hitta en glasburk iaf..haha
Fint väder idag, tyckte det ryktades om dåligt väder..jaja, inte mig i mot att solen skiner lite...
Ingen varmvatten har vi hemma heller..så jag måste juh säga att den här helgen började galant..eller inte!?
Jaja, man piggnar juh till iaf skulle man kunna säga...

Nej nu ska jag duscha och göra mig i ordning innan Therese kommer...


Grattis ännu en gång på födelsedagen gumman!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback