Hallå Där...

...gå in med er..det snöar/regnar ute...haha...tycker jag hör morfars röst vart jag än virder och vänder på mig..han är för rolig!!
Precis hemkommen från ett par längder i bassängen med Therese...underbart var det idag...jag och Therese och en till i hela bassängen...tyst och lugnt och radion som spelade i högtalarna...hur skönt som helst :) var typ folktomt på badhuset..men inte mig i mot.. njuter bara mer då..ska se om jag orkar mig upp på freda innan jobb och ta några längder..vore skönt att starta dagen så!!
Ikväll blir det Mary Kay party hos mamma..har tyvärr inte kunnat bjuda alla som jag vill bjuda..kan bara ta några åt gången..men det går juh fler tåg :)
Jobb idag, men en kort dag..blev bara 3 timmar..cyklade hem efter elva..och var blöt som en katt när jag kom hem..hujedamej..vilket väder..men såhär på eftermiddan så tittar minsann solen fram..skumt väder må jag säga!!
Helgen då? Jo det blir Eurovision på Lörda..lite vin, ost och kex och svenska flaggan i högsta hugg för att heja fram Sverige...va fan dom kan väl få vinna så att Caroline kan få dra sig mot sthlm nästa år.. :) ska lämna in det som förslag...tror det kommer dra mer röster :D skoj ska det bli med lite mys iaf...eftersom en del har sina vita helger så har väl jag en svart helg då skulle jag tro,..haha
Å SalaBala drar till Grekland på Månda...åhhh...vill också utomlands..nu helst på studs vore helt perfekt..men jag får hållas till den 22 Juni..får troligen sällskap ner..blir göttigt det..!!Hörde från Johanna idag igen :) vill vara däääär nu...Kommer iaf sakna dig gumman, för tomt det blir det!!


Nej nu ska jag kasta i mig lite mat innan Maria kommer...


Tjoheeejj


Kommentarer
Postat av: Angelica

alla bara åker booort. Vad ska det bli av med mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback