Härlig Freda :)

Jaha så har Fredagen snart nått sitt slut och helgen tar fart :) underbart!!
Vaknade rätt tidigt imorse...tröööött...mammas klockor tjööööt...men inte hörde ho nå så jag masa mig upp..skrek GÅ UPP..och sen så var både hon och jag vakna :) forsatte dagen med lite tittande på tv och dona omkring lite..klockan började närma sig 3 och jag skulle möta upp Ellinor & Linn för en fika på flugan..så jag gjorde mig i ordning och kasta mig ner på stan..där möttes jag upp av Linn och Ellinor som kom med en jättefin blomma till mig :) Tack!! Sen fika vi och prata om allt möjligt...inte klokt vad man har å prata om när man inte träffas så ofta..trevligt var det iaf :) Tack för fika och blomma!!
Tog en sväng till Sara och sa hej sen begav jag mig hemåt..dona lite till och sen flängde jag ner till Josefin..hon gjorde sig i ordning och vi invänta Sharon..sen gick vi till Bistro och åt..mycke mumsig mat :) satt och prata om allt..skratta..och kolla in resten av gästerna :) en del var ganska så underhållande..haha..trelvigt som tusan..blev bjuden på maten och en stor fin bukett blommor av Sharon fick jag :) Tack så jättemycket!!
Har vart en otroligt trevlig dag måste jag säga..önskar man hade det såhär jämt...

Å inte är jag nå trött heller :( Blir Örebro imorrn för att åka och inhandla diverse saker..inte så mycke pengar på fickan så dom får spenderas väl...men hoppas jag hittar allt jag letar efter iaf :) Vi ska upp och iväg tidigt så jag hoppas John Blund snart tar sitt förnuft till fånga och kommer och hälsar på..för annars vet jag en som kommer sitta som en Zombie imorrn..Puuh...
Sen på kvällen vankas det fest för alla utom mig :( eller fest blir det juh men nyktert...ställer upp som chaufför istället..och jag verkar vara fullbokad som det ser ut...ska iaf grillas och mumsas hos Therese..ska inviga den fina nya grillen som hon fick i inflyttningspresent... :) Hoppas på fint väder bara...sol och jättevarmt helst...


Nej nu beger jag mig härifrån...

Godnatt och sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback