Imorrn...

...är det 3 veckor kvar tills jag åker..säger bara Bye Bye Sverige :) en sån här resa har jag inte gjort förut..ska bli roligt otroligt spännande..helt underbart!! Får träffa Johanna efter en oändlig saknad..kommer kännas sååå bra...men att lämna det man har här hemma kommer inte bli roligt.. :( Jag och Therese satt på varsin stol på jobbet här om dagen och prata om det...tårarna fylldes litgrann...mitt otroligt underbara svänggäng...så roligt vi har jääämt..vet inte en endaste gång vi har tråkigt..jag är otroligt glad för att ni finns mina vänner..bara det att i sommar kommer vi svänga på lite olika ställen :D
Det är något unikt vi har...det vet jag!!

Torsda idag..ska snart bege mig iväg och jobba några futtiga timmar..bättre än ingenting alls iaf..blir nog bara vikarier idag vad det verkade som..blir roligt :)
Jobbade kväll igår..med Sandra..roligare när man är 2..och det gick som en dans..fick gå hem en aningens tidigare..och inte klagar jag för det :)
Imorrn är det Freda..blir en fika och lite fönstershopping med Sara..sen drar jag iväg till Örebro för att fira Annetts examen och födelsedag.,..blir lite middag och göttigt..sover kvar där sen..och kommer hem på Lörda..då det är dags för sexparty..tjihoo...roligt roligt!!

En fullspäckad helg...precis som jag vill ha det...
Nästa vecka blir det nog lite shopping av resväska och sånt i Örebro..sen är nog nästan allt klart inför resan...Är så förväntansfull!!
Har förresten massor med kort som ska läggas ut..men har den lille sladden hemma i Stråssa så det får bli till helgen isf...men det kommer :)


Nej nu ska jag äta och plocka ihop mina grejer för jobb..

Tjoheejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback