Just My Luck

Vilken underbar Freda det har vart...vaknade imorse..ganska utvilad ändå..gick upp och gjorde mig i ordning och cyklade iväg till jobbet...timmarna flöt på ganska bra, lite segt på eftermiddan men annars bra...mitt dumhuve till pucko är vad jag är när jag äter några äppelbitar till mellis på jobbet...åker hem med magont och illamående..jag tåååål juh inte det där, varför då äta det!? Minnet är inte som det ska ibland..fick ligga med ond mage en stund men det gick över till slut..wonderful :)
Åkte med mamma ner på stan, vi handla lite gott till kvällen och sen fick en pizza följa med oss hem..vi smacka i oss pizzan..jag tog mig ett välbehövligt bad..och Bresso..skiten rann av mig..haha..jag målade lite naglar sen satte vi oss framför tv:n och tittade på filmen vi hade hyrt..Just my Luck..rätt okej film :)
Har vart en mysig Freda...längesen jag bara var hemma..tog det lugnt, tog hand om mig själv och hade det bra!! Trött som tusan är jag nu och ska snart gå å lägga mig...

Pratade med Johanna idag, underbart att höra din röst gumman..och vad jag kunde göra så jobbar du på flitigt och det där passar dig perfekt :) trevligt var det iaf och prata med henne en stund..satte mig och räkna veckorna efter att vi pratat klart..inte långt kvar nu...måste in vid nästa lön och shoppa lite välbehövligt till resan :)


Annars så trivs jag bra...


Dags att sova nu..
Kram& Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback