Kryssning

Jaha, Lörda idag...lite omvänt med dagarna när man har haft ledigt..så det känns som om det är Månda idag..men bara Lörda så jag njuter så mycke det bara går..!!
Kom hem igår från en kryssning till Åland med släkten...det roligaste och en riktigt perfekt kväll måste jag säga..god mat, dans, dricka och trevligt umgänge..
Vi åkte iväg i Torsdas..ett led av saab:ar var det som drog mot sthlm..lite fikastopp och sånt på vägen..men sen vidare igen..vi kom till båten..fick åka ombord..och sen rusa vi upp till våra hytter...tjihoo.förväntans fulla var bara förnamnet..in i hytten..kolla runt lite..inte så mycke å kolla men iaf :) några gick och tog en öl..och jag och Annett korka upp i hytten..sen tog vi en sväng till TaxFree..blev bara lite chips till kvällen..sen tillbaka till hytten för att göra oss i ordning..Middag kl 21..sååå god mat :D satt och njöt av maten och den fina utsikten över havet..då mådde jag bra kan jag lova :)
Efter maten gick vi för att se en schlagershow en liten stund..och sen for jag och Annett vidare ner till hytten för att inta lite drickbart...Tobias joina oss och sen intog vi diskot..dansa dansa dansa...Köpte en drinkl och fick en ruskigt fin hatt :) Annett också..så sen flumma vi omkring i dom där hattarna en sväng..fick en till Lovisa också..Drinken till kusin Carro och hatten till min otroligt nöjda kusin Lovisa :)
sprang lite fram och tillbaka..klockan gick..men shit va kul jag hade..vilken kväll, natt och morgon :) sluta dansa kl 4 på morgonen och kom i säng kvart över 5..efter lite äventyr och letande efter Annett, som faktsikt låg och sov..haha...
Nej så jävla roligt har jag haft och lever på lyckoruset än :)

Trött och sliten när jag kom hem igår..men åkte in till Therese för att säga hej..som sluta med att vi låg ner i hennes soffa och proppade i oss godis..jag och Therese på ena hörnet och Frida och Tiana (?) på andra hörnet..runt halv 12 tyckte jag att det var dags att dra sig hemåt..och när jag kom hem så slockna jag som ett litet barn..trött som jag var..

Inget bra uppvaknande imorse..fult väder, regn, och en fruktansvärd ond hals..kan knappt svälja..och ska jag vara ärlig så känner jag mig jävligt hängig!!
Men ska snart ta en dusch och vila lite på det så får vi se om det går över..för till kvällen väntar festligheter..beroende på hur jag mår!!
fryser och huttrar och känner mig allmänt hängig..nej fyyy tusan...


Nej nu ska jag göra nånting av den här dagen.. :)


Jag är såå glaaaad... :)

Kommentarer
Postat av: annett

tack för kryssningen, ett underbart minne kommer det vara. i alla fall det jag kommer ihåg hahahahha blev kanske lite mycket för mig....men jag hoppas inte det gjorde något hahaha
kram

2007-05-19 @ 20:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback