Månda..Månda..

En ny vecka har tagit fart... Bara Månda..längtar numera till helgerna varje gång det är Månda..men jag tror det kommer springa på ganska snabbt ändå...ska snart iväg till jobbet och hämta nyckel..och sen hemåt igen och sen iväg å jobba...jobbar till kvart över tio ikväll...hmm...kan bli väldigt segt men men..fanns inget annat så man tar det man får..har nog kommit fram till att jag hellre jobbar dagar, mer bekvämt måste jag säga!!
jaja, helgen är över iaf och den har vart väldigt trevlig.. :) I fredas så jobbade jag en stund sen åkte jag ner till Therese och fika lite..en del upplevelser blev det juh men som ordna upp sig fort..men lite ner vös blev jag kan jag lova..haha!! Sen åkte jag hem till mamma och sov...bilen starta inte som sagt...puuh...vaknade i Lördas gjorde mig i ordning och sen kom Therese och hämta mig..vi åkte ner till henne för att se om han startade..men det gjorde den inte..så jag fick ta mammas bil hem till stråssa..gjorde mig i ordning där och sen åkte vi ner till Sara för att fira hennes födelsedag :) riktigt skoj var det..alla samlade och mycke prat och skratt utdelades..sen for vi upp till Stråssa för att gå på stråssa puben..blev alldeles svett av allt dansande..när kvälleb var över lunkade jag hemåt för att sova :)
Igår var jag mest bara seg hela dagen..sov och kolla på tv...fick ett samtal från Johanna..glatt överraskad..synd bara att inte vi inte kunde prata så länge!! Så hon kommer inte hem med dom andra utan hon blir kvar...saknar dig gumman!!
Idag har jag mest plockat och donat lite..Pappa kom hem från USA med ett par skor( fejk dessvärre) men sköna ändå..och minneskort som jag ska ha med mig på resan :) Kanon blir det där!!
Fick lönespecifikationen idag också...felräknat..så mer pengar på freda..ni kan få tillbaka eran sponsring flickor och då är jag mer än nööööjd kan jag lova :)
Sen kan jag sätta tillbaka lite på mitt sparkonto...vill inte plocka mer därifrån och sen ska det juh köpas en startmotor till bilen också..!!Tänk att allt ska kosta...


Nej nu ska jag cykla iväg efter nyckeln...
Men ha en fortsatt bra Månda!!

Hejråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback