Sjuk..Igen...

Jahopp, då var man sjuk igen då :( suttit på akuten till kl 4 imorse..fy fan säger jag bara..kunde inte somna igårkväll..halsen har svullnat ännu mer och jag fick svårt å andas..pappa slängde sig i bilen..kom och hämtade mig..tog lite prover och dom kunde efter många "Herregud" och pet i halsen konstatera att jag åkt på halsfluss :( så nu har jag vart och inhandlat pencillin som ska knapras i 10 dagar...kan bara äta soppa och yoghurt typ för svälja är nästan omjöligt :( inge vidare detta..hade juh planerat lite till helgen men nu får vi se hur det blir med den saken...Jävla skit....Inte sovit ordentligt på ett par dygn nu så känner mig ganska mupp måste jag säga..men som sagt, det går över!!

1 Månad kvar imorrn tills jag åker..helt otroligt roligt...prata med Johanna igår..och boende är fixat..så jävla bra..sen är det bara jobb som fattas och sen är det bara att leva livet :) Ska bli nice med lite sol och värme..den svenska sommaren får jag juh uppleva många fler gånger än en sommar i Cypern, längtar gör jag iaf!!

Nej nu ska jag kila iväg till affären och inhandla allt flytande som går för min mage kurrar...


Imorrn kommer Sara hem...Tjihoooo :D

Kommentarer
Postat av: annett

krya på dig!

2007-05-21 @ 21:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback