Söndag

Fuck it, Eurovision igår...gick juh åt helvete..fattar ingenting..dom var värda en bättre placering...men det kanske blir nå positivt med att vi får kvala.. då kanske vi hamnar i toppen igen som vi gjorde förra året..och som dom bidragen som kvala det här året gjorde..!! Tjihoo...roligt var det iaf...Vi tillbringade hela kvällen hos Therese med vin, ost&kex och lite annat gött..sjöng, heja, buuuade...haha..riktigt roligt var det!! Blev en heldag med Tessan :D skoj som tusan har det vart...
Sönda idag..vet inte riktigt vad det är med mig idag..allmänt nere och trött... :( varför så? Ja det är knappt så jag vet själv..mest irriterad på mig själv tror jag...Jaja, det löser sig det med..

Sara, skit i Grekland..kom hem och lek med mig istället :)



Orkar inte skriva mer...



Tjarååå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback