The Hills Have Eyes

En ny vecka..en ny Månda..Blev väckt imorse..usch så trött jag var, mamma väckte mig för att det var dags för frukost..glad att jag inte sov bort hela dan..det hade jag nog gjort om jag fått sovit vidare...uschan buschan...är nog sen helgen.. :) en rolig helg förresten...Vi drog iväg till Örebro i Lördas för att shoppa lite...hittade det jag skulle och mer därtill så jag är nöjd..förutom att jag är så gott som pank just nu :( blir en väldigt knaper månad..men det löser sig på något sätt alltid..!! Sen när vi kom hem, gjorde jag mig i ordning..drog till Nora och Hämta Jeanna och Bettan..sen vidare till Therese där vi skulle inviga den nya grillen :) Väldigt gott blev det må jag säga..mera alkohol intogs för de andra och jag höll mig till colan...riktigt roligt å sitta och kolla på alla..skrattade riktigt mycke ett par gånger iaf :( så underhållande var det!!
Sen skjuts jag dom till hotellet och jag köpte gott och åkte hemåt å kolla på film..tiden gick fort så det var bara å kasta sig i bilen och bege sig till hotellet..hämtade upp Therese Jeanna och Bettan och körde hem dom till Nora..Therese följde med som sällskap...gamnacke på henne på vägen hem kan jag lova..haha..svängde vägen, svängde Bresso..haha..såg så rolig ut..och trött..!!
Kom hem ganska sent..kasta mig i säng så fort jag kom hem och somnade som ett barn...usch så trött jag var...
När jag vaknade igår så kände jag mig alldeles mörbultad och mer bakfull än nånsin..haha, å jag som inte hade druckit..jaja, bara att masa sig upp...uträtta lite ärenden och sen åkte jag och plocka liljekonvaljer till mormor och farmor..sen begav jag mig hemåt till Stråssa där det väntade grillat..oj så gott det var..en in till stan igen för att fika hos mamma..och slutligen få gå å lägga sig...trött som jag var...
Å jag fattar inte, jag var lika trött imorse när jag vakna..*gäsp*..

Therese kom och hämta mig, vi åkte till Mejk och kolla lite..Hon handla lite ljus..,sen åkte vi till tiokronorsbutiken..hon handla en mospress..sen gick vi in på skoshopen..hon handla ett par gummistövlar.. :) skulle också behöva..men det får det bli när pengar finns...
Sen hyrde vi en film, handla lite gott på hemköp och åkte hem och mös..kolla på The hills have eyes...bläää...osmaklig film...detaljer som dom hade kunnat bespara mig..nej fy tusan...
Tröttheten började komma över både mig och Therese...haha..måste vara vädret :)

Jobb hela veckan iaf :) lite korta turer men det är iaf nå...sen blir det kalas och fest för hela slanten till helgen...tjihoo va skoj det ska bli...
Och sen får jag nog tillbaka min pärla i slutet av veckan...Kan inte bli bättre!!


Pikini..Pikini..Pikini....Hahahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback