Tisdag

Vaknade för en stund sen..trött..ännu en natt med dålig sömn och halsont..om medicinen ändå kunde verka så jag kan sova och svälja som jag ska..men icke..
Ringde Sara direkt jag vaknade...härligt å höra din röst gumman, du har verkligen vart saknad här hemma..men skönt att ha dig på hemmaplan nu :D tråkigt att vi inte kan ses bara förns jag är lite mer frisk...
Att bara sitta inne och inte göra nånting..kolla på tv och sitta vid datorn...börjar bli lite tröttsamt...är nog mer rastlös av mig än vad jag tror..ibland kan jag tycka det är skönt å ligga hemma å inte göra nånting...men nu är det verkligen inte roligt längre...aaaahhh...jaja, snart blir jag frisk å då kan jag återgå till vardagen igen..
På Freda blir det lite middag med tjejerna för att fira min födelsedag som var för typ en månad sen..men det har inte passat in förns nu...hade först lite andra planer men dom gick inte i lås nu när jag blivit sjuk...men lite middag och umgänge blir lika trevligt..så sällan vi träffas!!
Helgen blir lugn som en filbunke..men hoppas på fint väder..kanske kan grilla eller nå!? Vore jävligt gott iaf...
Hela hotellet gungar juh nu vid löningshelg har jag hört ryktas om..men denna gång får hotellet klara sig utan mig..haha..jag ska bli frisk!!

Sara..så glaaaaaad att du är hemma...


Åter till soffan för lite vila...

Kommentarer
Postat av: B-Sara..

Ja visst, jag är på när det gäller att grilla. :D

2007-05-22 @ 14:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback