Tlöööttt

Å skalman han är tlöööt...carro med för den delen...gäsp...jaja, hemkommen från jobb nu iaf..blev en ganska rolig kväll ändå..men seg.. :) Fröken Caroline fick inte delta i alla aktiviteter pojkarna hade för sig..det var nog bäst om hon höll sig utanför och bara tittade på tyckte dom..sagt och gjort..var nog lika bra för sånna där ljud kan inte jag få fram..haha..!!Jaja,sen förflyttade vi oss utt..sen in igen..bleb lite kallt...satte oss framför datorn..jag var nog mer road än killarna..satt där och skratta för mig själv och dom himla med ögonen och tänkte säkert..Herreguud...men men det bjur jag på..!!
Trött är jag iaf..ska snart lägga mig framför tv:n..man vet juh aldrig om dom slår en pling för jobb imorrn...hoppas hoppas för pengar är det jag verkligen behöver just nu..!! Ska försöka spara det mesta till resan..sen har jag juh lite att inhandla innan det bär av...!!skickat efter lite så vi får se om det passar som det ska...Hoppas Hoppas!!
Lääängtar bara mer och mer till att få åka ner till Cypern iaf...skänker en tanke varje dag...lite nervöst är det juh men det roliga överväger det nervösa...Kommer sakna mycke här hemma kan jag lova..men det kommer man hem till sen och kan uppleva massa skoj igen :)
Imorrn blir det träning var det tänkt..lääängesen nu och jag skäms..att jag aldrig drar mig dit..ska simma några gånger denna vecka tänkte jag också..var längesen..och det är juh så skönt!!
Brown eyed girl för tillfället :) trivs med det..men blir dyrt om man varje månad ska beställa nya så det får bli nån gång då och då..

Nej nu ska jag göra mig i ordning för att gå å lägga mig...

Godnatt och Sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback