Tråkigt

Så tråkig som denna vecka har vart hittils..Ja, så tråkigt har jag inte haft på länge..inte träffat nån, inte gjort nånting..bara legat inne och kollat på tv..När Therese ringde mig idag var det knappt att hon behövde fråga vad jag gjorde..puuh...det är tragiskt...!!Men men, ska man blir frisk så ska man...nu har jag iaf meddelat att jag kommer vara sjuk resten av veckan också..inge jobb för min del när jag mår såhär..klokt beslut tyckte dom, Ja Tack :)
Vill juh jobba..men vill inte riskera att dra på mig nå ytterligare nu när jag gått förkyld i 3 veckor redan..det får räcka nu..Tänk vad tiden springer på..vecka efter vecka..helg efter helg..det är inte klokt!! Cypern närmar sig iaf med stormsteg :)


Ge mig sol i helgen så jag kan grilla..mums..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback