Trött...

Kom precis hem från jobbet, cyklade hem i spöregn så ser för tillfället ut som en blöt katt... :( inge roligt alls..men men..ska snart hoppa in i duschen så jag blir lite varmare..och sen blir det till att gå å lägga sig..ska upp tidigt imorrn och jobba igen..
Sen bllir det långhelg...ledig torsda, freda, lörda &sönda...tjihoo...och på Torsda till Freda blir det kryssning med släkten, ska blir skoj som tusan...jag och Annett planerar och peppar för fullt..ska blir skoj iaf..längesen jag var på en kryssning :)
Sen är det juh Crusing på lörda här i linde..eller Crusing och Crusing..jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det...stänger av stan kl 18 och sen är det hela över...förjävligt rent ut sagt..!!
Blir bara färre och färre veckor tills det bär av till Cypern...inte mig i mot..längtar som tusan...vill jobba mycket nu så jag får mycke pengar..!!Måste spara ännu mer så jag har så jag klarar mig!!Kul ska det bli iaf...

Regnet bara häver ner...hoppas på fint väder imorrn när man ska jobba hela dan...inge roligt att bara sitta inne, blir nog tröttare än barnen själva...jaja, blir det fint väder så tror jag vi satsar på en utflykt :)



Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback