Valborg

Jaha, 1:a Maj idag..Valborg igår..trevligt med en ledig klämdag igår..Klev upp ganska tidigt och gjorde mig i ordning..åkte iväg till Farmor och Farfar och hälsade på..längesen jag var där så vi hade massor att prata om :) trevligt var det iaf..sen begav jag mig ner mot Storå..hämta Frida..vi åkte in mot stan för att handla till kvällens göttigheter :) Åkte förbi vid Therese en sväng för att kolla hur hon hade det..lite mera ordning nu..får se om jag ser någon förändring tills kvällen också!! Ränner där för jämnan känns det som..ska höra med Therese om jag skulle kunna få nån form av klippkort..vore nice..!!Jaja, vi for hemåt..stress stress för att hinna färdigt...Kom hem, luften gick ur mig och kände inte alls för att göra mig i ordning, satt i soffan och hängde och kollade på när pappa packa..nej usch vad eländig jag kände mig...men tog tag i hornen och börja göra mig i ordning..smink, frisyr och kläder på det..sen körde pappa ner mig till Frida..inget partyhumör så långt ögat kunde nå..Bresso gjorde nåra moves för att pigga upp...haha..hon kan om hon vill...!!Men sen börja partyhumöret smyga sig på..vi åkte in till hotellet..beställde drinkar, dansa, flängde fram och tillbaka...ja det var skoj :)

Vaknade imorse..kollade ut över golvet..fyyy fan va stökigt..måste städas..men vill inte vill inte.. så jag blundade och knata ur rummet..måste ta tag i det där snart för det ser förjävligt ut!!
Har deklarerat nu iaf...Tjihooo...blev bättre än jag trodde..så nu kan jag lägga lite på resan och lite kan jag spara undan så jag har när jag kommer hem..!! Längtar som tusan tills jag får åka ner dit och ha det bra..vi kom på att lite miljöombyte är alltid bra :)
Igår for Johanna, Kenny, Ida & Tim ner till Cypern..så just nu ligger dom väl på någon strand och bara njuter och har det bra...lite värme och en god drink vore inge fel :)

Nej nu ska jag ta tag i städningen..
Konstig känsla..känns som Sönda..fast det är Tisda..oj vad den här veckan kommer gå fort..tjihoo...


Jag önskar att jag hade fått det sagt igår..haha..

Kommentarer
Postat av: Angelica

icas egna varor... lalalalalala.. Och så använder jag brun utan sol. alltså såndär brun utan sol.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback