Ändrade planer..

Äntligen Fredag..skööönt tycker jag..med lite ledighet..när alla andra är lediga och hemma..haha eller inte...va knasigt det blev..tänka sig!!
jaja, det blev lite ändrade planer om min Freda kväll..Tänkte att då slår jag slag i saken och rår om mig själv lite ikväll..tog ett bad..fixade och donade..hårinpackning och allt det där..invigde min Body Lotion från Mary Kay ( som jag totalt glömde av igår) så nu luktar jag gott :) Inhandlade lite gott som jag har avnjutit till Idol.. Bäddat rent så det ska bli skönt å gå å lägga sig sen tänkte jag...men nej då, ändrade planer igen..haha..min bror ringde och undrade om jag kunde hitta en lösning på hur han skulle kunna komma hem från Örebro och hur han skulle kunna få bilen med sig hem på samma gång..och samtidigt kunna ta en öl ( han är på nån avslutning) Hmm..tänkte jag..Ringde Johanna och fixade..och vips kunde han ta sig några öl...han blev jätteglad och det blev jag med, för nu ska jag tydligen få en stor julklapp..haha..får vi se hur det blir med den saken!! Sen blir det till att sova på soffan hos bror..vi ska ändå fixa massa grejer imorrn...och soffa som soffa tänkte jag :)
Imorrn blir det umgänge med Bettan och Johanna..och sen hoppas jag få träffa Jeanna en sväng också..ska bli skoj..går så länge mellan gångerna man ses..det är helt otroligt vad jag är dålig på å hålla kontakten..det är skärpning som gäller!! Men det ska bli väldigt trevligt med mys imorrn iaf :)

Sara, denna gång kommer jag inte på att skriva något som du kan undra och fråga över...haha..du är så rolig du!! Är såååå tråkigt när du bor så långt bort :(
Längtar tills du kommer hem...


Nej nu är det Fredag hela veckan.. :)

Tjohej..


Kommentarer
Postat av: Sara

Tur att du inte skrämde mig med någon fin avslutning i detta inlägg.. blev nästan lite arg på dig, trodde du skulle ruttna bort i linde i hela ditt liv..puss

2007-11-14 @ 18:30:30
Postat av: Sara

Tur att du inte skrämde mig med någon fin avslutning i detta inlägg.. blev nästan lite arg på dig, trodde du skulle ruttna bort i linde i hela ditt liv..puss

2007-11-14 @ 18:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback