Bojkotta Idol?

Ja igår var det Idol..bänkade mig hemma hos Therese i soffan med en påse lösgodis och bubbelvatten till det..mumma..jag tänkte: ikväll åker Andreas ut..jihoo..dom 3 bästa är kvar..jihoo..men när utröstningen började höll jag på å tappa hakan..där stod dom alla fyra..Marie sitter säkert...ANDREAS sitter säkert...va faaaaan tänkte jag..Amanda och Daniel kvar..tråkigt att Amanda åker ut tänkte jag för det måste vara hon som åker nu eftersom Daniel är så överlägset bra..men nej då..Det blev Daniel..jag fattade ingenting..skrek som en gris när det hände...och Therese fick tysta ner mig..haha..hur är det möjligt!?? Jag fattar inte vad folk tänker på...Andreas kommer säkert ta hem hela skiten..och då är det Fröken Andersson som bojkottar Idol..för nu får det fan va nog..Hoppas brudarna sjunger skiten ur honom nästa vecka så vi får se Marie och Amanda i final!!
Tänk att jag går in för ett tv program så mycket...haha..

Idag fyller Fridoooo 20 år...Grattis Grattis gumman!! Idag är det din dag..och äntligen kan vi ta sällskap på glasbanken..inte helt tokigt!! Blir kalasande ikväll..ska blir roligt..!!Tjooo..

Ska ner på stan först och inhandla diverse saker inför ikväll..och sen ska jag färga lite hår och ha lite spa bahndlingar här hemma..var juh tänkt med en lååång sovmorgon idag..men som vanligt..när man inte jobbar å vet att man är ledig..ja då vaknar man pigg som en nötlärka..men när man jobbar..ja då snoozar man om och om igen.,..är inte klokt..jaja, pigg och glad är jag idag iaf :)
Känner mig lycklig..känns underbart!! Iskallt ute men solen skiner..underbart...nu skulle jag vilja ha mer snö och knarr under fötterna!! Var så mysigt när jag gick hem från jobbet igår..Vitt på gräsmattorna, kallt ute och fullmånen som lyste upp himlen..sååå fint!!


Hacka tänder ska man göra när man är olycklig..för då blir man glad!! Iaf jag och Therese :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du, jag skrek som en stucken gris när Daniel åkte ut. Andreas, han är ful o gul och borde åkt ut för längesen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback