En dag kvar..

En dag kvar att jobba denna vecka..känns skönt..har nog inte vart såhär trött efter en vecka som jag är nu..och imorrn blir det en lång dag och stängning på det , pengar pengar til moi :) Jobbat heltid hela veckan..känns bra men konstigt på ett sätt när man bara går som vikarie..men jag klagar inte!!
Förkylning på gång, vilket jag inte välkomnar lika varmt :( nej fy tusan säger jag bara..vill inte bli sjuk..måste jobba jobba..ska försöka kurera mig i helgen..!!
Imorrn efter jobbet ska jag till Linn för att fira hennes födelsedag och umgås med dom, ska bli jätteskoj..blir inte alltöfr ofta nu för tiden :(
På Lördag bär det av till Köping för att träffa folket där..ska göra nånting ihop allesammans, men vi får inte veta vad..överraskning :)
Så det blir en lugn helg..kan jag behöva..haha..herreguuud..ibland blir det för mycke!!
Jaha, så har det börjat funderas över nyår..jag är fortfarande ett ? för jag vet inte hur det blir..allt handlar om pengar..måste få ihop det...vill inte stå en månad till när det är 2 veckor kvar till lön i panik bara för att man är så oekonomisk..nej det får bli ändring..men ska se vad det blir för lön och sen planera utifrån det..!!Hmm..ja..

Gjorde ett besök på Stråssa puben förra helgen med Johanna..har väl aldrig kännt mig så fjantig i hela mitt liv..men roligt var det :) Borde ha live band varje gång..mycke roligare..haha..

Nej jag känner mig inge vidare, och näsan rinner...ska gå å vila en stund så jag orkar med morgondagen..

Tjoo..

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja d märktes ju inte att vi var 20 & 21 ;)

2007-11-15 @ 19:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback