Höstlov

Jaha det är vecka 44 och detta innebär juh höstlov för skolan..haha..jag jobbar men jag har haft höstlov hela veckan ändå.. :) går väl gentligen ingen nöd på mig..och sen är det perfekt å vara ledig nu för en månad slutade denna vecka och en annan började så då förlorar man inte så många dagar i en månad :) Tur att jag får stämpla dom här dagarna så jag får lite betalt iaf :)
Jaha, veckan har väl vart ganska seg..föredrar å jobba för då går tiden fortare..men men..har väl mest vart hemma och i stort sett inte gjort nånting..vart hos min bror mycket och hjälpt honom lite..tror jag har hållt i en kattlåda och burit en kartong eller nått..vi fick inte mycke gjort..haha...leker mest med katten :)
Igår var det iaf en händelserik dag..gick upp tidigt..åkte iväg till min bror med kattsand som jag hade inhandlat, klippte klorna på katten och lite sånt..sen hemåt..klistra med lite kort i mitt fotoalbum..sen ner på stan där jag mötte upp Frido..vi var på jakt efter nå grönt å det hittade vi efter mycke om och men..sen blev det en fika på Flugan..mums.. sen åkte vi iväg till Anki..och där var det som julafton, för hon hade köpt singstar i Ullared...wiiieee..Frida skulle åka hemåt, men jag slet upp det där och sen sjöng vi för fulla halsar i 2 timmar..haha..det är så otroligt roligt det där.."för vi ska dansa ner i ån"...haha..ja det var jäkligt roligt!! Till slut var jag tvungen att slita mig och dra mig hemåt..men detta måste vara en av dom händelserikaste dagarna på mitt "höstlov"..
ja jag har inte haft mycke å gjort som sagt...


Dags för frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback