Julbaket

Dagarna bara ramlar iväg..sköönt..huvudvärken kom sig smygandes nu när jag kom hem från jobbet...tröööött...gäspat mig igenom hela dagen..skitjobbigt..men jag är glad att jag får jobba..imorrn blir det också en heldag och sen äntligen helg..heeelt underbart :) jag ska ta mig en sovmorgon denna Lörda också..för usch va trött jag är..!!Sen blir det full fart på Lörda med att uträtta massa ärenden på stan och sen hem å fixa för kvällen.. :)

Jaha, igår var det julbak hos Anki :) Jag Therese och Anki bestämde oss för att göra en ansträngning och baka pepparkakor..fick varsin klump med deg..provsmakade..mm..den smaka bra..och sen satte vi igång..å bra blev det..mummsiga kan jag lova..och till det intog vi lite glögg.. Och anki hade dragit igång en julskiva också..så det var julstämning...mhrm..jag tror vi är i slutet av November!? haha..jaja, men gott och skoj var det!!


Nej fantasin flödar inte direkt..nu ska jag duscha och äta...


Hej Svejs..


Kommentarer
Postat av: Fridá

ooooh aavvuuunndsjuk :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback