Mary Kay

Jaha, då har även Torsdagen snart nått sitt slut..ett steg närmre helgen..Helgen blir lugn vad det verkar..blir mest bara mys och ha det trevligt...ska bli nice :)
Precis kommit hem från ett Mary Kay party..finns så mycke jag vill ha..men blev duschkräm och body lotion till det..lukta gott och bra är det också :) Ja om jag hade 10 000 ja då skulle jag handla å renovera upp mig rejält..haha..det ska börjas i tid :)
Usch, tröttare än tröttast när dom ringde imorse..mer jobb :) tackade jag juh inte nej till..så det blev en heldag med barnen..så glada för den lilla snön..Fröken Fröekn, vi vill ha stjärtlappar så vi kan åka i backen...haha, tjooohooo, wiiiee..å fröken kolla nu, kolla nu..men KOLLA nu då..ja det var det enda som hördes från den backen..och många skratt blir det när det inte går som dom tänkt..Jag trivs med mitt jobb, det är ett som är säkert :)

Jaha, till våren blir det väl lite ändring i mitt liv..känner bara mer och mer för ett eget liv just nu..att ha nå eget..ja men det kostar å bo själv! Ekonomiskt kan det bli tight, har du tänkt på det!? Ja men jag kan inte bo hemma resten av mitt liv..och jag vill juh bo kvar här!!

Jaja...


Detta inhandlade jag idag :)




Detta ska jag inhandla nästa gång, mumma :)





Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen smörja in mig med lukta gott :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback