Nytt Inlägg

Onsdagen snart avklarad..skööönt...jag längtar till helgen och några extra timmars sömn..ska nog ta mig en välförtjänt sovmorgon på Lörda..ligga och dra mig onödigt länge ska jag göra :)
Jobbat idag..gick till skogen..trampade i hundbajs..barnen tyckte det var roligt..men inte jag som fick stå å tvätta bort det där när man kom tillbaka sen..nej fyy fan..men nu är det borta å mina skor skiner som aldrig förr..haha..
Men annars flyter det på bra med jobb..jobb hela veckan och nästa så det känns jäkligt bra :)
I helgen blir det kalas..frido fyller 20 år..så ska bege mig till henne på Lörda..ska bli skoj, på Freda blir det nog bänkad i soffan framför Idol och en tidig kväll..kommer vara trött..ska stänga på Freda på jobbet..har kvitterat ut en egen nyckel nu så det ska bli smidigare.. :)
Imorrn blir det en tur till Örebro med Therese för diverese inköp..kanske ska påbörja julklappsinhandlingen..vore kanske nå..får se vad pengarna räcker till..mer pengar nästa vecka..och det säger nästan slurp på en gång efter det man köpt och ska köpa..Fick min nya jacka idag, passade prima, så blev jätteglad..ÄNTLIGEN!!
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det tv tittar kväll med Bonde söker Fru och Greys Anatomy!!

Tjo Tjing..


Min nya jacka :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg jacka! Hoppas du inhandlat gott till imorn, vi ska ju fira även varandra då, äntligen ses vi! =) Tjoho!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback