Redan Onsdag...

Jaha, redan Onsdag..och ingen är väl gladare än jag.. :) ett steg närmre helgen..perfekt..
Sara kommer hem..ska bli såå roligt att äntligen få träffa henne..går så länge mellan gångerna...Och så blir det middag med tjejerna på Lörda..istället för julklappar..ska också bli jätteroligt..och mat på det..vet inte om det heller kan bli så mycket bättre..haha..
På Freda ska jag umgås lite med Therese..blir Idol..hemlagad pizza med hennes goda sallad till..mumma..sen ska hon agera chaufför och jag ställer upp som sällskap..så det blir en helg med lite gott och blandat!!

Längtar mer och mer till jul..man får vara lite ledig och mysa och umgås med familj och vänner..stämningen infann sig inte riktigt förra året då vi inte hade nån snö överhuvudtaget..men detta år ska den väl ändå få ligga kvar..!!! Julklapparna ska inhandlas snart också..och jag vet redan vad jag ska ha till alla..så sköönt..slipper man springa runt där i panik och inte veta vad man ska köpa..!!

jaha, snart väntas jobb..slutar kl 17..Då ska jag till Mejk och inhandla lite välbehövligt..och Therese ställer upp som min privata chaufför..annars finns det risk för att jag inte hinner!! Precis lagat lite köttfärsås som jag ska inta när jag kommer hem...
Säsongsavslutning av Greys Anatomy ikväll.. :( neeeej..det som är så bra..så gäller å njuta av varje minut..

Nej nu ska jag kika runt lite här på nätet, plocka ihop mina saker och bege mig iväg till jobbet...

Hejrååå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback