Snöööö

Imorse när jag vaknade å kollade ut genom fönstret så var det vitt på backen :( jag vill inte ha snö riktigt än..men men..det var bara att ta fram vinterskorna, klä på sig ordentligt och ge sig iväg ut..
Jobbar 4 timmar..hemma på rast en timme och ska snart ge mig iväg och jobba igen..stänger på grönsiskan idag..hoppas på att kanske få komma hem lite tidigare..men vi får se..!!
Sovit dåligt inatt, så det var inte roligt imorse när klockan ringde kvart över sex och det var dags att gå upp...men imorrn blir det förhoppningsvis sovmorgon..får se..
Inget jobb på Freda än så länge.. men hoppas på jobb så det blir en fullspäckad vecka med jobb..vore bra, för pengar behöver jag :)
Närmar sig helgen..Blir en lugn hemma kväll på Freda med Idol och nå gött till det :) på Lörda ska jag umgås lite med Johanna..film, mat och mys..får se vad det blir utav kvällen :D

Inget julklappsbyte mellan oss tjejer detta år..utan vi tar pengarna och lägger dom på nå roligt istället och umgås..jag har lite idéer..ska försöka kolla upp nå mer så man har lite å välja på!!Men det närmar sig snabbare än man tror..ska kolla vilka som kan vara med och inte..Sara kommer juh hem första helgen i December så det blir den helgen iaf..hoppas de flesta kan vara med!! Ta er en funderare på vad vi skulle kunna hitta på..

Nej nu ska jag äta lite mat och sen ska jag ge mig iväg å jobba igen...

Kommentarer
Postat av: Sara

=( typiskt att man jobbar då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback