Snöööö

jaha, då var snön verkligen här..en liten smärre chock när jag tittade ut genom fönstret...men nu är vintern här..och det tycker jag väl inte är helt tokigt måste jag säga :) det blir ljusare ute och jag har juh längtat efter mitt knarr under fötterna!!
Ny vecka..inget jobb idag..lite sköönt måste jag säga..sliten efter helgen..huuuga..men sen är det jobb resten av veckan som gäller..känns bra..!! Imorrn drar jag och Therese till Örebro för att inhandla maaaaat till helgen..som jag längtar jättemycket till :) alla samlade..och Sara min älskade vän kommer hem..saaaknar henne massor hela tiden!! Så det ska verkligen bli toppen...
Annars händer det väl inte sådär värst mycke i veckan..

Tror jag ska sticka ut näsan utanför dörren nu och ta en promenad i snöyran..


Hejråå

Kommentarer
Postat av: Sara!

Saknar dig också, masssssssssor! längtar tills helgen då vi ses :) äntligen..

2007-11-26 @ 20:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback