En jävla ren spis

Jaha, Fredag idag..och jag är leeeedig..känns gött..vaknade av mig själv imorse..skööönt..utvilad :) har jobbat hela veckan, vilket känns så himla bra..och har fått jobb hela nästa vecka också..så det länns otroligt bra..då har man veckan planerad och vet vad man kan göra och inte, perfekt!!
jaha, min bror börjar bli färdig med renoveringen i hans nya lägenhet..så jag bidrar med städningen..var där igår..tänkte jag skulle hinna med mycket igår kväll..men icke sa nicke..haha..den där spisen tog mig 1,5 timme att göra rent..men nu kan jag lova att det är en jävla ren spis..snuskspis var det innan..haha..
Ska snart dra mig iväg till hans lägenhet igen och städa.jag tar mig an köket...hoppas jag kan bli färdig med allt idag eftersom det blir flytt i helgen..men det ska nog gå bra..min bror droppar in senare i eftermiddag och hjälper mig som tur är :) Jag är juh ingen byggare så jag får bidra med städningen..haha..
Ikväll då!? lugnt eller ej...känner mig själv så väl..haha..det är fan sorgligt..haha..
Åååå, göteborg nästa helg..det är juh ett jävla tjat på mig om göteborg..men jag tror inte man kan längta så mycket som jag gör..herreeegud va skoj det ska bli..sitter och lyssnar på en Cypern låt just nu...Mostafa Rainbow :) den får mig att tänka tillbaka på alla roliga stunder därnere..det är inte klokt vad jag längtar tillbaka..kära nån!! Ska ta mig en funderare på att åka på semester dit igen och svänga loss som turist..kära nå va skoj :D

Å Stephanie ska komma till Sverige nån gång i November..ska bli skoj :) vet inte riktigt vad jag ska visa henne här i krokarna..haha..men det löser sig väl..jobbar väl på vardagarna när hon är här men på helgen får jag väl visa henne hur vi svänger här hemma :D stackarn kommer få en chock.. :)


Nej nu ska jag på med städkläderna och bege mig ner till Tobias lägenhet...
För jag ska städa jag ska puttsa..lalalala..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback