Första snön

Blev så chockad idag när jag kollade ut igenom fönstret och den första snön faller ner..eller faller och faller..rätt som det var så tyckte jag skymta att det vräkte ner..herreguud..känns konstigt...tycker allt går så snabbt..men det är bara att pyllsa på sig kläder så man inte fryser när man går ut..Lite mysigt är det...När jag kom hem från jobbet..blött som en katt ska tilläggas..ja då bytte jag om till mjukiskläder och luffsa omkring här hemma..så skööönt!! Förkylningen är inge bättre..snarare sämre..känner mig inge pigg alls..hoppas det inte bryter ut till nå värre för det har jag inte tid med!!
Jobb imorrn också, känns skönt att man får lite timmar..och sen är det heeeelg..äntligen..ska kurera mig, bara vara och leta kastanjer om jag hittar några :) rolig helg..ja d må jag säga!!
Nej nu ska jag äta lite soppa så man får upp värmen lite...


Är hösten redan över, och vintern påväg!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback