Grobetög here we come :)

Jaha, imorrn bär det av till Göteborg...har haft nedräkning i 3 veckor..ja helt underbart ska det bli :) ska bli så skoj och träffa Sara igen..var alldeles för längesen!! Å dom gånger jag vart i göteborg har jag förälskat mig :) även fast vissa inte kommer ihåg att jag övernattat där och allt..mohaha..nej den här helgen kommer bli nå å minnas på många sätt..träffa en del deltagare från cypern och våra trofasta kalypso vänner :) ja det kommer bli så skoj så..
Biljäveln gick inte igenom besiktningen..den är juh min pärla men just nu är jag så arg på den..den bara kostar och kostar..så det blir en försäljning så fort den går igenom..kanske täcker lånet..haha..annars är det skam..inte mycke kvar nu..ska bli så skönt å bli av med det och slippa känna att man har det att tänka på varje månad..puuh..!!
Ja iaf så bär det av med tåg kl 10 imorrn bitti..först buss till Örebro där jag ska möta upp MostafaRainbow och sen blir det tåg ner till Göteborg..blev bra och billigt iaf..å som sagt..skulle ha kostat mer med bil enligt min pappa.."Ni ungdomar räknar juh jämt bara på bensin,ujujuj" haha..ja så det blir bättre med tåg..
Lön idag..glad i ungefär 5 minuter tills jag upptäcker att min a-kassa avgift inte har blivit betald som den ska när jag var utomlands..blää..för fan vad det kostar att vara med i sånt där skit..men jag får väl vara glad att jag får nån ersättning..haha..men usch..det sa bara slurp å så var nästan hela lönen slut..hur ska detta gå!? Ja mer ont i magen än vad jag har nu kan man väl inte få..tusan..får se vad det blir av nästa helg..lite planer..men dom kanske ändras..man får se!!
jaja..
Nej nu ska jag packa allt välbehövligt till denna helg..
Ha en underbar helg mina vänner!!
Puss& Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback