Grusiga ögon

Hmm..Torsda..vilken dag..toppendag på jobbet, var faktiskt riktigt roligt att jobba idag..kom hem..iväg igen..en fika på FLUGAN :) med Therese och Frida..mumma med toast :)
Sen vidare till Johanna för att laga i ordning den godaste köttfärssåsen nånsin..den blev kalas..jag och Johanna bestämde oss för en promenad..mötte Tobbe som kom vandrande med en bullpåse..gott tänkte vi..han skulle till Kenny..vi hängde på..prata lite..Kennys Boxer paja och vi åkte hem..En bra dag om jag får säga det själv..haha..
Imorrn är det äntligen Fredag..Dagen består av jobb..sen blir det mys med mamma..Tacos och Idol..ska bli skönt..längesen jag bara var hemma en kväll..och umgicks med mammsen :)
På Lörda blir det annat, ingen vila ingen ro..Först ska jag och Therese till Örebro för att fixa frissan och annat..välbehövligt..sen bär det av hemåt..fixa sig i ordning för kvällen..ska bli superskoj..blir en tjejkväll hos Sara.B..ryktas om lekar och annat skoj :) det kommer bli ett evigt svängande denna kväll..tjohoo..

Hmm..Frysen funkar som den ska och jag också för den delen efter lite Johanna pepp..haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback