Hemma Igen

Jaha då var man hemma igen efter att ha spederat en helg i Göteborg..den här helgen gick alldeles för fort..men det blir väl så när man har roligt antar jag!!
Åkte buss till Örebro i Fredas för att möta upp Johanna och sen åka tog ner mot Göteborg..men det börja inte speciellt bra..tåget var föesenat en timme upptäckte vi sen så det var bara å vänta..puuh..efter en timme anlände tåget och vi var äntligen påväg..när vi väl kom ner konkade vi in våra grejer där på stationen och sen gav vi oss iväg för lite shopping innan vi skulle träffa Sara..men jag handlade inte nånting..var tvungen å räkna på ekonomin och kollade mest ut lite fina grejer som jag skulle vilja ha !!
Johanna däremot hon hittade mycke nöjda grejer.. :)
Mötte upp Sara, vi gick å handlade lite mat som kunde tillagas..tacoos :) mumma..gjorde oss i ordning för kvällen..korkade upp..och drog vidare till Lina där vi satt och drack och pratade..en trevlig kväll..Jag och Johanna ger oss iväg mot reunion..drack, dansade och träffade folk från Cypern.. :D efter ett tag började John Blund hälsa på å både jag och Johanna satt och gäspa..tråkmånsar tänkte vi men begav oss hemåt och tänkte sttsa stort på Lördan istället..haha..
Vaknade upp..trött som tusan på Lördan..kollade lite Sex and the City..gjorde oss i ordning lite och begav oss ner på stan för att kolla på Saras nya lägenhet...jättefin..högt i tak och stora fönster..vill jag också ha.. :) sen intog vi en pizza och åkte hemåt.. lite Sex and the City igen och sen började vi göra oss i ordning igen..på´t igen bara..först satt vi bara hemma hos Sara och sen bagev vi oss iväg på en annan förfest.."Oj, NU kommer Örebro" Jag vet inte om dom var rädda eller vad det var...haha..
jaja, sen blev det reunion igen..laddad..men ännu en gång..så kom John Blund för tidigt och till slut satt vi där på en bänk..kollade på varann, nickade åt varann och tog första bästa spårvagn hem..väl hemma när jag la ner huvudet på kudden så somna jag på studs..Jag kan med detta konstatera att jag inte orkar med det här livet längre..haha..Knas..
I söndas när vi vaknade upp var det slappar dag hela dagen..sara jobbade..jag och johanna kollade sex and the city igen..haha..favorit det där!! sen åkte vi och handla gött till kvällen och hyrde film...somnade gött den kvällen kan jag lova!!
Måndag, upp och oacka i ordning allt, städa och göra sig i ordning för hemfärd..jaha det var nu jag skulle inhandla nånting för att kunna säga att jag shoppat lite..haha..det blev ett halsband och ett par örhängen..jihoo..det var vad min ekonomi tillät..jaja, alltid någe!!
Har vart en rolig helg...tråkigt att åka hem, det är ett som är säkert..men det är det här som gör vardagen lite roligare..en avstickare då och då :D

Vaknade tidigt imorse..hoppades på jobb men dom har inte ringt än...ingen panik egentligen eftersom det gått så pass bra med jobb hela månaden..men det är juh så segt å bara sitta hemma..
Min bror besiktar bilen idag åt mig förresten...nu ska den väl fan gå igenom..annars vore det konstigt!!
Annars är väl min vecka som vanligt..jobba och inte göra nån annan större ansträngning :) Det är jag i ett nöt skal..haha..
Nej nu ska jag kila iväg och plocka upp min väska!!
Hejråå..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, vi är såna partyprissar! :D

2007-10-31 @ 19:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback