Kallt Kallt

Hmm..Lördag..tänkte sova ut..men gick inte, vaknade halv nio och kände mig lagom svullen i halsen..jävla förkylning :( men ska försöka kurera mig i helgen så jag inte insjuknar!!
Hmm..kallt ute idag..men ändå en sån där frisk känsla med en liten sol som tittar fram..ska snart ge mig ut på kastanj jakt med Karlsson..ska stoppa lite kastanjer i ljuslyktor här hemma..då passar det med en promenad samtidigt också!!Vill inte bara sitta inne hela dagen och låta den gå..och sen när kvällen kommer kan man konstatera att man inte gjort nånting vettigt..känns helt onödigt!!
Jag vet inte om jag har kommit in i nån höst depression..men helt pigg på helg och allt det här känner jag mig inte..´skulle gentligen kunna jobba och tjäna in lite pengar istället..känner bara rastlöshet...för det finns juh absolut ingenting att göra :( Heeelt värdelöst!!
Nej nu ska jag försöka å rycka upp mig!!
En promenad..och den bästa grejen just nu..Min MP3 :D

Hejråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback