Onsdag

Ja den här veckan har sprungit iväg fortare än jag trott..lika bra det :)
Gick upp tidigt imorse..finns ingen anledning till att ligga för länge..ska snart äta lite frukost och sen åka ner till min bror och hjälpa honom lite..sen vidare till min skämta aprillo vän Therese :) för att hälsa på å se hur hon har det nu för tiden..känns som om det alltid går låååånga lååånga stunder mellan man träffas..Uschan buschan...det är inte roligt..känns juh snart som om man inte känner nån längre..haha..så illa är det väl inte men det borde göras nånting åt detta..hmm..hänger väl mest på mig själv :D
jaja, till helgen får jag träffa de flesta..ska bli skoj, blir lite middag och sånt hos Ida i hennes nya lägenhet..ska bli spännande å se hur hon bor..ska fixa lite idag tills helgen tror jag!! Kan juh ta bilen nu för tiden eftersom den gått igenom så det känns bra..men den gör mig arg förtfarande..orkar inte med den där snart..haha..pärlan sjunger kanske på sista refrängen..blää..
Hmm..går lite upp och ner just nu..lite si och så..Det är jobbigt..önska det kunde gå som en jämn våg..det är då man mår som bäst :)

Nej nu ska jag inta lite frukost och sen dra mig iväg!!
Ha en bra dag mina vänner!!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback