Rast

Hemma på rast från jobbet..ska snart iväg och avverka ett par timmar..sen har man jobbat klart för den här dagen..ska med Anki till Örebro sen..hon ska shoppa köksbord..och ville ha sällskap :) klart man ställer upp!!
Jobbade hos Sofi igår..gick jättebra..Johanna kom ner och mötte mig..vi gick till Ica och hyrde filmer..Beck och Happy Feet..haha..rolig film det där :) köpte lite gott till filmerna och sen promenerade vi hemåt..Vaknade tidigt imorse..inte så mycke sömn inatt..puuh..men men..dom där dvärgarna gjorde så jag inte kunde sova..haha..
Jagade upp Johanna vid 9 och sen var det dags att gå iväg å jobba..Hoppas hoppas på jobb resten av veckan också..för då har jag fått en otroligt bra start på den här månaden när det gäller jobb :)
Mycke funderingar som snurrar..vad man ska göra med sitt liv..Resa?Flytta hemifrån? Flytta härifrån? Ja jag vet inte riktgt vad jag vill..men en sak är säker..nånting vill jag göra..nu när jag har chansen..
Nej nu ska jag ta och äta lite och sen iväg på jobb igen...

Johanna, jag gillar inte när du har sån där opingvinskt beteende :D

Kommentarer
Postat av: Senil luderpingvin

nej du carro, nåt sånt beteende accepteras inte! :D

2007-10-09 @ 14:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback