Skalman och Jag

Det är jag och Skalman idag..tröttare än tröttast..sovit dåligt inatt..låg och vred och v'ände..rädd för att försova mig..och när klockan väl ringde..ja då ville jag bara sova vidare :( men icke..klockan ringde halv sex imorse och det var bara att masa sig upp och göra sig i ordning för jobb..så glad att det går bra med jobb nu för tiden..har fått jobb imorrn och på Torsda också..sååå glad..den här månaden verkar bli en bra månad :)
Den här veckan kommer också bara säga svisch och sen är det helg..skööönt..ska nog dra mig hemåt till Stråssa i helgen..där har jag inte sovit på snart en månad..känns så konstigt.. men i helgen tänkte jag mysa ner mig i min egna säng..den är saaaknad..och umgås lite med Pappa och Eva, var längesen..!!
Bilen är färdig också..det gick snabbt..så det blir besiktning på den den här veckan eller nästa..för det är juh den pärlan som ska få ta oss till Göteborg nästa vecka..guuud så jag längtar..ska bli skoj att få se Saras nya lya :) har juh fått en utomordentlig vägbeskrivning..Sara, vi ringer dig när vi är på plats :D ja, bara att skriva lappen var roligt..hur blir det då när vi träffas..kommer bli en sån rolig helg!! Håller tummen för Therese så att hon kan följa med..vore sååå skoj!!
Tänk att få träffa dom som man spenderat 3 månader med nere i Cypern..kommer kännas konstigt..men det ska bli såå skoj..längtar jättemycket!!
Förkylningen märks inte av så mycket..hoppas det fortsätter så..många som är sjuka nu och känner sig hängiga..men jag ska försöka hålla mig ifrån det!! Kan ge mig tusan på att det var penicillinet som jag fick i Cypern som slog ut dom bakterierna som behövdes slås ut för att jag ska hålla mig frisk..blir juh typ sjuk 1 gång i månaden och ligger avdäckad..men nu har jag klarat mig sen Juli..det känns fantastiskt bra :)

Nej jag är bara hemma på rast..ska dra mig iväg nu och jobba dom sista timmarna..!!
Ha en fortsatt bra dag allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback