Söndag

Vaknade i min egna säng imorse vilket kändes väldigt konstigt..men har sovit bra inatt iaf :) somnade som en stock skulle man kunna säga..titta på filmen Alfie igår och sen begav jag mig mot sängen..stupade och somnade..
Har haft en del å gjort idag..plocka fram och leta på grejer tills nästa helg..fixa med bilen som ska besiktas i veckan.. Håller nu på å bränner ner lite bilder sen Cypern..en skiva ska till stan och en skiva ska skickas till Finland :) Bodil..äntligen kommmer bilderna, din t-shirt och bilderna från undervattenkameran..ska fixa det i veckan :)
Hmm..grått och trist idag :( hoppas på bättre väder i veckan..blir man lite piggare och gladare för nu är det juh inte på topp precis..
Hmm..svullen i halsen..hoppas det inte blir nå allvarligt bara..blää..

Nej nu ska jag pula vidare så jag kan åka till stan sen!!
Hejrååå

Kommentarer
Postat av: annett

ah visst fest. det ska väl gå och ordna nån gång :) mycket nu bara men vi får planera någe

2007-10-23 @ 12:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback