Tack Sara :)

Måndag Måndag..ny vecka..inte så mycket jobb planerat..vilket ger mig en orokänsla i magen..usch, jag vill ha mycket pengar..bra med lön..så jag kan spara´, spara så att jag sen kan göra det jag vill..hmm..hatar när den här känslan infinner sig...jaja..
Tog mig lite sovmorgon idag :) sköönt..inge jobb förutom hos Sofi..men det är senare i eftermiddag..ska promenera dit..ingen bil än så länge..och nu gillar jag mina promenader ännu mer, tack vare SalaBala..Den där mp3:n kommer verkligen till användning..Tack så jättemycket :)
Jobb imorrn iaf och hoppas på mer Onsda, Torsda, Freda..vill ha en fullspäckad vecka...så att man blir å längta till helgen..
Blir Reunion i slutet av Oktober i Gbg..och det betyder att vi åker ner för att få träffa Sara också..guuud så jag längtar..den helgen kommer man verkligen slå många flugor i en och samma smäll..ska bli så roligt..å skönt att komma hemifrån också..Blir borta 4 dagar..en lite minisemester..fast jag vet inte om det blir så mycke ro och vila :)

Nej nu ska jag ordna lite här hemma och sen göra mig i ordning för en promenad och jobb..

Ciao ♥


Kommentarer
Postat av: salabala

Tack själv gumman, du är värd den mp3..:) ska bli kul att ni kommer ner , puss

2007-10-08 @ 20:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback