Tuff helg

Jaha, helgen har snart nått sitt slut..det är juh helt otroligt vad tiden går fort..farmor påminde mig igår om att om jag tycker att tiden går fort nu när jag är ung..ja då skulle jag bara vänta och se tills jag blir äldre..då säger det bara sviiiiisch..ujuj..
Helgen har vart roooolig..men jag har vart lite besviken idag :( för jag kan inte förstå hur SannaPanna föredrar Therese framför mig..det kommer för mig alltid vara en gåta..mohaha..

Roligaste!!
Jag: Vad är det som ligger där på backen?
Therese: Ett par strumpor?
(Ett par jävligt nöjda strumpor ska ni veta)
Jag : NEJ, det ju mina dyraste raggsockor..
*mohahahahahahaha*
Jag: Det Ull-max, och det är ingnting att skratta åt!

Ja men va fan..dom raggsockorna värmer ska ni veta..haha..roligt var det iaf..å vi skratta hela vägen ner till Therese..där vi gjorde oss i ordning..korkade upp och förberedde oss för en sväng om på Bistro..jävligt roligt var det :) en perfekt kväll med mycke roliga inslag..

Ni borde prova Chilinöts drink..smakar mumma TessoBresso..det kan jag lova :)



Jag var den som kläckte den bästaste idén igår..Tackar så mycket, tackar så mycket :)

♥ Kram&Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback