Freitag..Fredag..Friday

Jaha, ett steg närmre helgen..skööönt..inte för att jag har märkt sån skillnad..men va tusan..det är ändå nå speciellt med helgen :) Jaha, klev upp för en stund sen..trött trött..borde juh ha sovit ikapp alla händelser sen sommaren nu borde man tycka..haha..jaja, det kommer väl :D
Jobb idag mellan kvart i ett och kvart över tre..sen ska jag hem..slappa..och börja göra mig i ordning för kvällen..blir utgång ikväll med flickorna :) förfesten står Ica för som har fyllt år..och det bjuds på mat också..fyyy tusan va gött det ska bli, hungrig redan nu!!
Längesen vi festade ihop allihopa..kommer bli kanoners :D

Tänkte försöka dra mig ner på marken innan jobbet..men har lite samtal å ringa först..a-kassan, jobb...orkar inte med den här snurren med a-kassan en gång till...kan det inte bara vara enkelt.."Hej! Jag vill börja stämpla igen! Ja men självklart det ska vi genast fixa" Men nej då det ska vara krångligast möjligt...jaja, ska ringa dom snart..koppla på den lena rösten och se om det går vägen...


Hmm...Jag behöver gummistövlar för tusan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback